کد خبر: ۲۶۸۵۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری | پژوهش‌های فناورانه به بازار می‌رسد

در بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، زمینه برای رسیدن پژوهش‌ها و نوآوری‌ها به بازار دانش‌بنیان و خلاق بررسی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید کرد و ضمن آشنایی با محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان و خلاق عضو پارک، گفت‌وگو با فعالان این کسب‌وکارها پرداخت.

شرکت های مداد فعال در حوزه هوش مصنوعی، آرا پژوهش تولیدکننده میکروسکوپ نانو ایران ساخت، صنعت کارای هوشمند پردیس که در حوزه رباتیک فعالیت می‌کند و توسعه پایدار سلمان از جمله شرکت هایی بودند که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آن‌ها بازدید کرد و با فناوران آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.
بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و معرفی بخش های مختلف پارک از جمله قسمت های دیگر برنامه وزیر علوم تحقبقات و فناوری در این بازدید بود.

ایجاد زمینه برای تبدیل پژوهش‌ها به کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این بازدید و گفت‌وگو، ضمن تاکید بر ایجاد زمینه‌ها برای تجاری سازی پژوهش‌ها و نوآوری‌ها به ویژه در بخش دانشگاهی، از ایجاد سازوکارها برای پیوند این ظرفیت با ناحیه نوآوری پردیس گفت.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، بزرگترین پارک فناوری در کشورمان است که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف فناوری در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی